Afgangsprojekt i Service Management
Introduktion
Afgangsprojektet er den afsluttende prøve på din uddannelse i Service Management. Emnet er selvvalgt, så tag udgangspunkt i en udfordring i din hverdag og udnyt muligheden for at fordybe dig med anvendelse af teorier, metoder og erfaringer, du har fået undervejs.
Du får viden om
Fokus for dit afgangsprojekt er, at dokumentere du kan foretage analyse, refleksion, vurdering og håndtering af problemer inden for eget valgt emne eller fagligt område. Du skal gennem relevante teorier og metoder vise, hvad du har lært undervejs på uddannelsen. Emnet vælger og afgrænser du selv, men det skal godkendes af din vejleder.
Dit afgangsprojekt vurderes af ekstern censor, som ser til, at du opfylder kravene for opgaven herunder viden om teori, metode og praksis inden for det valgte faglige område, at du kan reflektere over praksis og de vigtigste anvendte teorier og metoder samt at du formår at formidle de praksisnære problemstillinger og dele handlemuligheder for relevante partnere.
Kontakt Efteruddannelse
Hvis du har brug for hjælp, så kontakt Efteruddannelse via vores hovednummer 5076 2670 Telefontid mandag-torsdag kl. 9-15. Fredag kl. 9-12. eller skriv til os via mail: efteruddannelse@zealand.dk
Kompetencer og udbytte
Gennem afgangsprojektet får du mulighed for at fordybe dig og reflektere og gøre brug af de værktøjer og de færdigheder, som du har opnået gennem alle fag i uddannelsen. Samtidig kan du gå teoretisk til værks i arbejde med at løfte en problemstilling i praksis. Og til slut står du med et konkret produkt eller en drejebog, som du kan sætte i værk på din arbejdsplads.