Organisering - Service Management
Bliv sikker og skarp i din egen måde at koordinere og lede projekter i virksomheden på.
Introduktion
På faget Organisering under uddannelsen Service Management lærer du at skabe sammenhæng i projekter og tilrettelægge virksomhedens kommunikation med kollegaer og kunder.
Kompetencer
- Kommunikation
- Kundekommunikation
- Kundeservice
- Organisering
- Projektorganisering
- Salg
- Service
- Servicekoordination
- Serviceteam
Du får viden om
Du opnår indsigt i menneskers motivationsfaktorer og metoder til at nedbryde eventuelle barrierer mellem afdelinger, samtidigt med, at du opnår en faglig bevidsthed om virksomhedens kultur, værdier, samarbejdspartnere og omgivelser.
Kompetencer og udbytte
Faget giver dig redskaberne til at tilrettelægge kommunikationen mellem både kollegaer og kunder, med dit personlige præg. Du lærer også at lede og motivere og at udvikle samspillet i grupper. Du får desuden flere redskaber til at arbejde med udviklingsprojekter og til at lede eller koordinere samarbejdet i virksomheden eller i et projekt.
Du opnår ydermere en professionel fortrolighed med teorier om ledelse og organisationsstrukturer samt om at anvende dem i praksis. Du får styr på metoder til personlig udvikling og udviklingen i samspillet i grupper – og du lærer at opstille løsningsmuligheder for virksomhedens behov for strategisk og organisatorisk arbejde.
Kontakt Efteruddannelse
Hvis du har brug for hjælp, så kontakt Efteruddannelse via vores hovednummer 5076 2670 Telefontid mandag-torsdag kl. 9-15. Fredag kl. 9-12. eller skriv til os via mail: efteruddannelse@zealand.dk