Service
Du opnår en forståelse af grundlæggende service og kompetence til at agere i forhold til forskellig serviceadfærd og tilpasse egen adfærd og kommunikation.
Introduktion
Du får en introduktion til grundlæggende teknikker i forbindelse med at planlægge, gennemføre og følge op på god service, samt forståelse for vigtigheden af at arbejde med serviceholdninger og arbejde med egen rolle som servicegiver og deltager i et serviceteam.
Du får viden om
Centrale metoder og modeller inden for service og serviceholdninger. Du får også indsigt i centralt anvendt teori og metode i forhold til, hvilke personlige egenskaber, der er vigtige i servicearbejdet. Du opnår viden om, hvordan personlighed og kommunikationsform kan påvirke servicen samt om hvordan centrale teorier om kommunikation er væsentlige omdrejningspunkter i servicearbejdet. Du får endvidere et indblik i egne styrker og svagheder i servicesammenhæng ud fra personprofilanalyse. Endelig vil du få forståelse for service som en del af implementeringen af virksomhedens værdier, hvor værdierne omsættes til handling.
Kompetencer og udbytte
Du får kompetencer til at identificere forskellige kunde- og borgertyper og forstå vigtigheden af at kunne tilpasse egen indsats i forhold til disse for derved at opnå bedre serviceresultater. Du kan identificere forskellige kunde- og borgertyper og forstå vigtigheden af at kunne tilpasse egen indsats i forhold til disse for derved at opnå bedre serviceresultater. Du kan udarbejde plan for personlig udvikling, deltage i samarbejde med alle kunde- og borgertyper og udvise fleksibilitet. Endelig kan du arbejde aktivt med servicebegrebet i din egen hverdag, afdeling og virksomhed.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
Hvorfor er en efteruddannelse god for dig?
Med en efteruddannelse får du muligheden for at styrke dine kompetencer og karrieremuligheder. Du kan læse mere om økonomi, tilskudsmuligheder, skræddersyede forløb og tilbud til virksomheder. Få mere viden og læs mere her.